Στις Μικρές Ιστορίες, πιστεύουμε ότι οι τέχνες και το παιχνίδι είναι ο δρόμος που οδηγεί τα παιδιά στη μάθηση και ενισχύουμε καθημερινά τα μέλη της ομάδας μας να ανακαλύψουν καινούργιους τρόπους για να οργανώσουν το παιχνίδι τους, να συνεργαστούν και να επικοινωνήσουν μέσα από αυτό.

Τα σχέδια εργασίας που προσεγγίζουμε και επεξεργαζόμαστε κατά την διάρκεια της χρονιάς, προέρχονται από ιδέες που προτείνουν τα ίδια τα παιδιά της ομάδας ή από ερεθίσματα που εισάγουν στην τάξη οι παιδαγωγοί και προκαλούν το ενδιαφέρον των παιδιών.

Οποιαδήποτε θεματική επεξεργάζεται η ομάδα, ενισχύεται μέσα από τις τέχνες και τη βιωματική δράση. Εργαστήρια εικαστικών, κατασκευών, μουσικοκινητικής, χορού και  θεατρικής έκφρασης πραγματοποιούνται καθημερινά με στόχο την μάθηση μέσα από το παιχνίδι και την ανάπτυξη της συνεργασίας, ενώ κατά τη διάρκεια της χρονιάς οργανώνονται και δράσεις για γονείς και παιδιά ΜΑΖΙ, μιας και η ανάπτυξη δεσμών μεταξύ οικογένειας και σχολείου είναι για εμάς πολύ σημαντικό για την συναίσθηματική ανάπτυξη των παιδιών της ομάδας.

Στις Μικρές Ιστορίες υπάρχουν δυο ομάδες παιδιών (ΚΟΚΚΙΝΗ και ΓΑΛΑΖΙΑ ομάδα) που λειτουργούν όμως σαν μια ομάδα. Αυτό σημαίνει, ότι κάθε ομάδα έχει μεν την τάξης της και τους παιδαγωγούς που είναι υπεύθυνοι για αυτήν, αλλά καθημερινός μας στόχος είναι η ανάπτυξη δεσμών μεταξύ των παιδιών όλου του σχολείου. Αυτό επιτυγχάνεται με κοινές δράσεις που οργανώνονται από τις παιδαγωγούς και των δυο τμημάτων, κοινές εξωτερικές δράσεις, κοινά σχέδια εργασίας.

Βασική αρχή για τις Μικρές Ιστορίες είναι η ώρα του φαγητού να είναι ευχάριστη και να μην γίνεται άγχος για τα παιδιά. Για τον λόγο αυτό, τα παιδιά ενισχύονται στο να επιλέγουν μόνα τους το φαγητό και την ποσότητα που επιθυμούν να φάνε, μιας και με τον τρόπο αυτό αρχίζουν να αναγνωρίζουν τις ανάγκες τους.

Το πρωινό και το μεσημεριανό φαγητό στις Μικρές Ιστορίες δεν είναι μια απλή διαδικασία ρουτίνας, αλλά αποτελεί παιδαγωγική διαδικασία. Τα παιδιά είναι υπεύθυνα για την τοποθέτηση των ποτηριών και των πιάτων στο τραπέζι, στίβουν μόνα τους τον χυμό τους και επιλέγουν την ποσότητα που επιθυμούν για να φάνε. Οι παιδαγωγοί δεν πιέζουν τα παιδιά να φάνε, ούτε τα ταίζουν. Το πρωινό παρασκευάζεται από τα ίδια τα παιδιά της ομάδας και το μεσημερινό φαγητό το φέρνουν οι γονείς και ζεσταίνεται στη κουζίνα μας.