Στις Μικρές Ιστορίες, πιστεύουμε ότι το παιχνίδι είναι ο δρόμος που οδηγεί τα παιδιά στη μάθηση και ενισχύουμε καθημερινά τα μέλη της ομάδας μας να ανακαλύψουν καινούργιους τρόπους για να οργανώσουν το παιχνίδι τους, να συνεργαστούν και να επικοινωνήσουν μέσα από αυτό.
Τα σχέδια εργασίας που προσεγγίζουμε και επεξεργαζόμαστε κατά την διάρκεια της χρονιάς, προέρχονται από ιδέες που προτείνουν τα ίδια τα παιδιά της ομάδας ή από ερεθίσματα που εισάγουν στην τάξη οι παιδαγωγοί και προκαλούν το ενδιαφέρον των παιδιών.
Οποιαδήποτε θεματική επεξεργάζεται η ομάδα, ενισχύεται μέσα από τις τέχνες και τη βιωματική δράση. Εργαστήρια εικαστικών, κατασκευών, μουσικοκινητικής, χορού και θεατρικής έκφρασης πραγματοποιούνται καθημερινά με στόχο την μάθηση μέσα από το παιχνίδι και την ανάπτυξη της συνεργασίας. Επίσης, κατά τη διάρκεια της χρονιάς, οργανώνονται και δράσεις για γονείς και παιδιά μαζί, μιας και η ανάπτυξη δεσμών μεταξύ οικογένειας και σχολείου είναι για εμάς πολύ σημαντική για την συναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών της ομάδας.
Το πρωινό και το μεσημεριανό φαγητό στις Μικρές Ιστορίες δεν είναι μια απλή διαδικασία ρουτίνας, αλλά αποτελεί παιδαγωγική διαδικασία. Τα παιδιά είναι υπεύθυνα για την τοποθέτηση των ποτηριών και των πιάτων στο τραπέζι, στύβουν μόνα τους τον χυμό τους και επιλέγουν την ποσότητα που επιθυμούν για να φάνε. Οι παιδαγωγοί δεν πιέζουν τα παιδιά να φάνε, ούτε τα ταΐζουν. Το πρωινό ετοιμάζεται από τα ίδια τα παιδιά της ομάδας και το μεσημεριανό φαγητό το φέρνουν οι γονείς και ζεσταίνεται στη κουζίνα μας.