Κάθε παιδί είναι καλλιτέχνης. Το πρόβλημα είναι πώς θα παραμείνει καλλιτέχνης μεγαλώνοντας. Pablo Picasso
Μπαίνοντας κανείς στις Μικρές Ιστορίες δεν μπορεί να μην προσέξει ότι σε κάθε σημείο του χώρου βρίσκονται οι εικαστικές δημιουργίες των παιδιών. Τέμπερες, πινέλα, λαδοπαστέλ, χαρτιά διαφορετικής υφής και όλα όσα χρειάζεται ένα παιδί για να εκφραστεί, είναι σε χαμηλά σημεία, εύκολα προσβάσιμα στους μικρούς μας φίλους.
Στις Μικρές Ιστορίες δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην εικαστική έκφραση. Σύμφωνα με έρευνες, η καλλιτεχνική εκπαίδευση ενισχύει την επίλυση προβλημάτων και την κριτική σκέψη. Κατά τη διάρκεια της καλλιτεχνικής δημιουργίας, το παιδί καλείται να πάρει αποφάσεις, να επιλέξει, να εξερευνήσει, να σκεφτεί, να πειραματιστεί, να δοκιμάσει νέ
Οι παιδαγωγοί και των δυο τάξεων ενθαρρύνουν καθημερινά τα παιδιά να δοκιμάσουν καινούργιες τεχνικές στη ζωγραφική σε μικρές και μεγάλες επιφάνειες, να πειραματιστούν με παράξενα υλικά, να γνωρίσουν έλληνες και ξένους εικαστικούς μέσα από προβολές των έργων τους, να δημιουργήσουν μύθους με αφορμή τα έργα τους, να πάρουν ερεθίσματα για να εκφράσουν μέσα από την τέχνη.
Στις Μικρές Ιστορίες κάθε παιδί θεωρείται καλλιτέχνης. Κάθε παιδί αποτυπώνει στο έργο του όλα όσα αισθάνεται τη στιγμή που δημιουργεί και τα έργα όλων των παιδιών προβάλλονται στο χώρο, δίνοντας το ερέθισμα για συζήτηση και ανταλλαγή ιδεών ανάμεσα στα μέλη της ομάδας. Ένα έργο τέχνης στην ηλικία της προσχολικής εκπαίδευσης όμως δεν έχει αξία αν η ομάδα δεν το επεξεργαστεί μέσα από άλλες μορφές τέχνης, όπως το θέατρο, η μουσική, ο χορός.
Στις Μικρές Ιστορίες, η ζωγραφική δίνει την αφορμή για να παίξουμε θεατρικό παιχνίδι και να δημιουργήσουμε καινούργιες ιστορίες, να εκφραστούμε μέσα από τον χορό και να αποτυπώσουμε σωματικά τα συναισθήματα που μας προκαλεί ο πίνακας ζωγραφικής που επεξεργαζόμαστε, να ανακαλύψουμε καινούργια μουσικά κομμάτια και να επενδύσουμε την κίνησή μας.
Στις Μικρές Ιστορίες ζωγραφίζουμε καθημερινά, λερωνόμαστε πολύ σαν πραγματικοί καλλιτέχνες και το διασκεδάζουμε πραγματικά!